Friday, January 4, 2008

sinaloa "oceans of islands" Lp out soon

www.sinaloaisastate.com
http://www.myspace.com/sinaloa

Image Hosted by ImageShack.us


Pierwsze ich wydawnictwo od czasu splitu LP z Ampere, ma wyjść w 2008 w level plane i jednocześnie w purepainsugar records. Już się nie mogę doczekać i strasznie jestem ciekaw jaki kolor będzie miał ten vinyl:) Na ms jest nowy kawałek który według mnie robi robotę, dla tych którzy nie obczajają powiem że band gra na 2 gitary 6-strunowe i perkę - efektem jest szczery i emocjonalny punk z dość unikalnym brzmieniem. Ogólnie raczej dla miłośników wychillowanej jazdy niż dzikich thrasherów i emoviolence kids:) Oprócz splitu z Ampere mają na koncie wspólne płytki z wolves, catena collapse i life at these speeds - wow:) Warto zajrzeć do ich bloga na ms - są linki do fotek, wyjaśnienia tekstów i inny tego typu stuff. W marcu wybierają się do EU, najbliżej chyba dojadą do Berlina - kto wie, może jak będzie mnie stać to się szarpnę na taki wojaż:)

2 comments:

sfah said...

Haha, po kapeli, która miała split z ampere spodziewałem się czegoś mocniejszego. To jest tak opór wyczilowane, że pewnie numery mają po 7 minut, nie dla mnie oczywiście, ale coś takiego mógłbym widzieć w jakimś soundtrucku w sv.

Anonymous said...

http://i27.tinypic.com/21djrza.jpg